Сплави низької міцності (технічний алюміній, Амц, Амг1, Амг2, Амг3, Амг4) не зміцнюються термічною обробкою та напівфабрикати з них застосовуються у відпаленому стані або після зміцнення в результаті холодної деформації. Деякі сплави системи Al – Mg – Si , наприклад АД31, АД33, так само відносяться до сплавів низької міцності. Однак ці сплави зміцнюються термічною обробкою та профілі з них застосовуються після гартування і штучного і природного старіння. Ці сплави мають гарну зварюваність і високою корозійною стійкістю.
Сплави середньої міцності можна розділити на дві групи: термічно незміцнювані – Амг5, АМг6, АМг61 і термічно зміцнюються – АВ, Д1, 1925, В92, Ак4, АК4-1, Д19.
Напівфабрикати зі сплавів першої групи застосовуються тільки у відпаленому стані і володіють хорошою зварюваністю і високою корозійною стійкістю. Напівфабрикати зі сплавів другої підгрупи застосовуються після гарту і подальшого природного або штучного старіння. Сплав АВ, 1915, В92 відносяться до высококоррозионным зварюваних сплавів, сплав АК, 1925 і Д1 – низькі корозійну стійкість, і зварюваність.
Високоміцні алюмінієві сплави В95, Д16 інтенсивно зміцнюються при термічній обробці. Напівфабрикати зі сплавів В95 – застосовуються після гартування і штучного старіння, а з сплаву Д16 – зазвичай після гарту і природного старіння. Корозійна стійкість сплавів цієї групи невисока, тому доводиться застосовувати спеціальні методи захисту (плакування, анодування, нанесення лакофарбових покриттів). Сплав Д16 володіє більш високими пластичними характеристиками і жароміцність. При зварюванні термічно зміцнених сплавів зварний шов і околошовная зона значно послаблюються, від чого знижується корозійна стійкість. Тому сплави цієї групи відносяться до несвариваемым. Складання конструкцій з цих сплавів здійснюють за допомогою заклепочных і рідше – болтових з'єднань. Для виробництва профілів, які застосовуються при виготовленні важких конструкцій використовують сплави В95, Д16. Для виробництва профілів застосовуваних при виготовленні среднезагрузочных конструкцій, використовують в основному сплави Д1, Д20, АК4-1, АВ, 1915, 1925, Амг5,6,61. Сплав Д1 – після гарту і природного старіння. Сплави Д20, АК4-1, АВ – після гартування і штучного старіння, сплави 1915 і 1925 – після гартування і штучного або природного старіння, а сплави АМг5, АМг6, Амг61 – після відпалу. З цих сплавів роблять рами і кузова залізничних вагонів, зварні балки, підвісні навантажені стелі, перегородки будівель, корпусу, палубні надбудови і перебирання судів.
Для виготовлення огороджувальних і оздоблювальних будівельних конструкцій застосовуються профілі з сплавів АВ і АД31 в загартованому і природно зістареному стані. У цьому стані зазначені сплави володіють підвищеною корозійною стійкістю, добре поліруються і анодируются. Крім того, в окремих випадках для виготовлення огороджувальних будівельних конструкцій використовують сплави АМг6 і Амг3.
Профілі застосовують в автомобільній промисловості, для охолоджувачів силових напівпровідникових приладів, у будівництві й оформленні інтер'єру.
1105 – рулони на окожущивание трубопроводів теплотрас.
Листи – виготовлення рейпамных считов плакований, для обшивки автофургонів, заводи, холодильники для обшивки (1105УМ), гофра.
АМг2 – обшивка торцевого устаткування, в будівництві для виробництва стель, зовнішніх стінових панелей, у трубному виробництві, труби для авіабудування, труби, вся гідравліка.
А l – харчовий – виробництво посуду, фляг, в різних соковижималках, бочок, в електротехнічній промисловості, корпуси побутової техніки, радіоапаратури, поліграфічна промисловість (овсетная друк), виробники первинного алюмінію (роблять кожухи для анодів електролізерів), в якості катодних листів на электроцинковых завод А5Н.
АМг5 – висока корозійна стійкість, суднобудування обшивальні листи.
АМг6 – основний споживач ракетобудування (паливні баки).
АМц – міцніше алюмінію, де потрібна корозійна стійкість, у будівництві стелі, більше у внутрішнє приміщення, харчова промисловість, корпусні деталі.
АД1 – для холодильників, для газових плит.
АД31 – профільної продукції.
АВ – авіаль ( Al , Mg , Zn ) для виробництва автомобільних дисків (легкість, міцність).
В95 (7075, 7021) – цинкова група:
конструкції листи для виробництва авіаційних контейнерів, силові профілю для конструкції літаків, висока міцність.
Д1, Д16 (дюран)– у силових конструкціях літальних апаратів, обшивка літаків. Внутрішні перегородки з м'якого дюралю. Міцність – 2-е місце за сплавів