Продавець Оптово-роздрібний магазин "Алюмінієвий профіль" розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
45 відгуків
СКЛАД-МАГАЗИН "АЛЮМІНІЄВИЙ ПРОФІЛЬ"
Графік роботи
  • Понеділок
    Вихідний
  • Вівторок
    09:0016:30
  • Середа
    09:0016:30
  • Четвер
    09:0016:30
  • Пʼятниця
    09:0016:30
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (97) 297-26-43
КИЇВСТАР
+380 (66) 135-97-86
МТС
+380 (93) 124-29-02
Life
Оптово-роздрібний магазин "Алюмінієвий профіль"
Пальчик Тетяна Миколаївна
вул. Волинська, 53, Київ, Україна
www.aluprofil.com.ua2732979@ukr.net+380972972643+380972972643
+380 (97) 297-26-43
+380 (66) 135-97-86
+380 (93) 124-29-02

Застосування алюмінієвих сплавів

Застосування алюмінієвих сплавів

Застосування алюмінієвих сплавів у будівництві.

Найбільш цінні для будівельних конструкцій якостями Al є технологічність, корозійна стійкість та архітектурна виразність. Для будівельних конструкцій застосовують переважно алюмінієві сплави марок АМг, АМц станах М (отожженный), Н2 (полунагартованный) Н (нагартованний – застосовується тільки для заклепок з алюмінієвого сплаву АД1 і АМг2). Застосовуються наступні марки та стану Al сплавів деформований Al – ПЕКЛО, М, АМцМ, АМг2М, АМг2Н 2 (термічно неупрочняемый); АД31Т, АД31Т5, АД31Т1, 1915, 1915Т, 1925, 1925Т (термічно упрочняемый) і ливарний алюміній АК8.
Т1 (загартований і природно зістарений), Т5 (неповністю загартований і штучно зістарений), Т1 (загартований і штучно зістарений), а так само без термічної обробки.
Для заклепок, поставлених у холодному стані застосовують алюміній марок АД1Н, АМг2Н, АМг5пМ, АВТ, для болтів АМг5п, АВТ1, для зварних з'єднань – дріт св. Al, св АМг3, 1557.
АМц, АМг2, АД31, АД1 в огороджувальних конструкціях і помірно навантажених елементах несучих конструкцій; 1915 і 1925 в зварних і клепаних несучих конструкціях.
Алюмінієві напівфабрикати . У будівництві застосовують профільні і листові напівфабрикати. Профільні напівфабрикати включають пресовані і холодногнуті профілі, листи та стрічки (в рулонах), профільовані листи (гофровані), тиснені листи. Від 60 дл 80% алюмінію застосовується в будівництві становлять профільні напівфабрикати.
Для виготовлення несучих конструкцій застосовують профілі з алюмінієвих марок АД31, 1915 і 1925 і листи з Al марок АМц і АМг2. Марки 1915 і 1925 розроблені спеціально для несучих будівельних конструкцій – перша для зварних, друга для з'єднуються на заклепках і болтах.

Застосування алюмінієвих сплавів у суднобудуванні.

Алюмінієві сплави знаходять широке застосування в суднобудуванні для будівництва корпусів суден та їх компонентів, а також для виготовлення різного суднового обладнання, трубопроводів, меблів і інших пристроїв.
Основні вимоги пред'являються до алюмінієвих сплавів для суднобудування наступних:
1. Забезпечення границі текучості, тимчасового опору і пластичних властивостей, необхідних для створення міцних і надійних конструкцій.
2. Задовільну зварюваність, високі міцнісні властивості, надійність зварних з'єднань із сплавів, призначених для виготовлення зварних конструкцій.
3. Задовільні технологічні властивості, що забезпечують можливість одержання листів і профілів на металургійних заводах і виготовлення конструкцій на суднобудівних заводах із здійсненням операцій гнуття, виправлення, різання на гільйотинних ножицях холодильним та іншим інструментом, обробки на верстатах та ін.
4. Хороша корозійна стійкість в морській і річковій воді або в інших середовищах, в яких буде працювати конструкція, при заданих швидкостях руху в них сплавів також повинен володіти задовільною корозійною стійкістю під напругою у відповідних середовищах.
5. Задовільна опірність ударним навантаженням. Для сваривающихся сплавів це відноситься і до зварним з'єднанням.
6. Відсутність схильності до іскроутворення при ударах і терті деталей з алюмінієвих сплавів одна про іншу, що особливо важливо при наявності легкозаймистих середовищ (танкери, тощо)

Застосування алюмінієвих сплавів у залізничному та автомобільному транспорті.

В залізничному транспорті застосовується сплав АМг6, Амг3, 1915, 1935 для зовнішньої і внутрішньої обшивки вагонів пасажирських та вантажних (для перевезення продуктів, мінеральних добрив тощо). Заміна сталевої конструкції залізничного вагона конструкцією з алюмінієвих сплавів дозволяє знизити масу вагона до 15%. У зв'язку з цим зростає швидкість руху поїзда, навантаження на вісь, знижується витрата енергії і палива на 10%, скорочуються витрати на поточний та кап. ремонт вагонів до 18%.
В автомобільній промисловості алюмінієвий прокат отримав широке застосування для виготовлення кузовів, цистерн, обшивки автобусів і фургонів, а так-же значної номенклатури.навісних деталей, з-за високої теплопровідності в 3-4 рази вище стали алюмінієві сплави застосовуються для виготовлення таких теплонаружных деталей як поршні, голівки і блоки циліндрів, гальмівні колодки та ін.
В автомобільній промисловості застосовують сплави вторинні ВД1, ДМг, АКМ, В95-2, АК5М7, АКЦМ4, АК7, АК9М2а, АК12Мгр.
Застосовується АЛ5, АЛ4, АК4М2Ц6, АК6М2, АМг4К1, АК18, АК9С, АЛ2, А l 6, АД33, АК12М2.
Для бортів вантажних автомобілів застосовують сплави АД31, 1935, 1915, Амг5. На обшивку рефрижераторів ВД1, АМг2. Бампера ВАЗ сплав 1915. Радіатори сплав АМц.

Застосування алюмінієвих сплавів у конструкціях літальних апаратів.

У конструкціях літальних апаратах застосовуються сплави з напівфабрикатів В96 т. к. мають максимальну міцність. Сплави В95, У93 міцні та пластичні сплави. Застосовуються сплави АМг6 і Д16, Д20.
Для конструкцій, що піддаються значному аеродинамічного нагрівання застосовують напівфабрикати зі сплаву АК4-1, АК6.
Листи із сплавів Д16, 1163, В95.
Найбільш широко в конструкціях літальних апаратів застосовують зміцнюються термічною обробкою сплави Д16ч, 1163, високоміцні сплави В95пч, В95оч і В93пч, сплави середньої і підвищеної міцності АВ, АК6 і АК8. Для будівництва гідролітаків використовують так-же сплави незміцнювані термічною обробкою корозійно-стійкі сплави АМг5 і АМг6.
Сплави АК6 і АК8 – переважно кувальні сплави.
Сплав Д16 як кувального не використовують, але випускають в широкому асортименті у вигляді пресованих і катаних виробів. Сплав Д1 застосовують в основному для лопатей повітряних гвинтів, а сплав АВ і АД33 – для лонжеронів лопатей вертольотів.
Сплав АД31 АМг1 використовують для декоративних деталей літаків – оправ дзеркал, ручок, попільничок та ін.
САП-1 і 1420 – теплопрочные і корозійно-стійкі матеріали, їх використовують в зоні розташування двигунів, а так само в якості протипожежних перегородок.
Д16 і 1163 виготовляють деталі розтягнутої зони крил і обшивку фюзеляжів, для обшивки гермокабин.
Обшивку літаків виготовляють із сплавів Д16, Д19 штучно постарених для збільшення корозійної стійкості.
З сплаву У93 виготовляють в основному штампування до 200 кг і поковки масою до 5 т.
При застосуванні сплаву ВД3 при низьких температурах його піддають штучному старінню при підвищених температурах. Широке застосування знаходить сплав 1420.
По міцності сплав 1420 знаходиться на рівні сплаву Д16, але поступається по пластичності, і перевершує по пружності. За статичної витривалості сплав 1420 близький до сплаву АК4-1.
Застосування в конструкціях напівфабрикатів із сплаву 1420 натомість сплаву Д16 забезпечує зниження маси виробів на 10-12%.

Конструкційні зварювані сплави.

Застосовується для зварювання сплав АМг6 неупрочняемый термічною обробкою.
Зварні конструкції з А l деформівних сплавів широко використовують при створенні зварного бака, розташованого в крилі літака, зварних конструкцій корпусів ракет, ємностей для палива.

Механічні властивості зварюваних алюмінієвих сплавів.

Схильність до корозійного розтріскування під напругою

АМг6М -не схильний

АМг6Н (20% нагартовки) -мало схильний

АМг6Н (40% нагартовки) -схильний

1915 -схильний

Д20, 1201 -мало схильний

1205 -не схильний

АК8 -мало схильний

ВАД1 -не схильний

Застосовуються зварювані алюмінієві сплави, що не зміцнюються термічною обробкою АМг2, АМг3, АМг4, АМг5, АМг6, АМг61.
Низьколеговані сплави АМг2 і АМг3 застосовують при виготовленні різних бензо та маслотрубопроводов в літакобудуванні та інших літальних апаратах.
Сплав АМг3 широко застосовують для виготовлення зварних баків і деталей зварних конструкцій середньої міцності.
Сплави Амг4, Амг5, АМг6 і АМг61 як більш міцні використовують в більш зовнішніх зварних конструкціях.
Для підвищення міцності і особливо межі текучості листів і плит із сплаву АМг6 товщиною 15-20 мм їх нагартовывают на (20-40%).

Зварювані термічно зміцнюються сплави.

Самозакаливающиеся сплави 1915 і В92ц термічно зміцнюються зварювані сплави системи Al – Zn – Mg мають більш високі технологічні та міцнісні властивості в порівнянні зі сплавами системи Al – Mg .
Для зварних конструкцій, що працюють при кріогенних і підвищених температурах, застосовуються сплави АК8, 1201, 1205, ВАД1.
Сплави для внутрішньої декоративної обробки застосовуються АД1, АД31, АВ і АМц (різні профілі деталі).
Для лопатей вертольотів застосовуються сплави АВ і АД33.
Для заклепок застосовують сплави Д18 і В65, У94 (в загартованому і зістареному стані). Al сплави застосовуються для заклепок повинні володіти високою пластичністю, достатньої для расклепываемости без утворення тріщин.

Застосування алюмінієвих сплавів у двигунах.

Для виготовлення деталей поршневих двигунів застосовують деформуючі алюмінієві сплави АК9, АК2, АК4, АК4-1 і ливарні сплави АЛ31, АЛ5, АЛ25, АЛ30. Для виготовлення деталей реактивних двигунів застосовують деформуючі сплави АК4, АК4-1, Вд17 і ливарні сплави АЛ4, Ал5, Ал9, Ал19, Ал33. В поршневих двигунах основні деталі (картери, головки циліндрів, поршні, деталі паливної апаратури).

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner